12.6.06

Ludske genotypy

Existuju dva typy ludi, absolutne protiklady.

Ti co zivot ziju. Intenzivne skusaju co zivot ponuka. V mladosti rozbite kolena, roztrhane nohavice na susedovom plote, par uhryznuti besnym psom. V dospelosti to ponimaju rozne, niektori sa obetuju pre svoju rodinu, niektori len rodiny na kazdom kroku zakladaju a z tolkych zakladani nestihaju ani jednu vychovat. Ludia, ktori skusaju, si mnohokrat natlcu hubu a narazia rit. Mozu vsak povedat, nevyslo, ale skusili. Telo ide do hrobu poriadne zhumplovane a duch prekvapivo mladistvy, stiha vnimat co sa okolo deje. Telo totiz ma ist do hrobu poriadne zhumplovane, lepsie sa take vychradnute nesie v truhle.

Druhou kategoriou su, ti co si o zivote len citaju. Vizualne vnimanie zivota maju jedine prostrednictvom kasovych trhakov ala hollywood. Ale o to viac su presvedceni, ze vedia o zivote vsetko a maju kompetencie neustale prvej kategorii tlacit svoje nazory a tie „spravne“ zivotne postoje. Extremistami druhej kategorie su jedinci, ktori odisli do zahranicia, ci uz studovat alebo pracovat. Okamzite sa nakazia neliecitelnym virusom, ktory sposobuje pocit: „Ja sa pohybujem v INEJ spolocnosti.“ a vsetci slovaci su sprosti a vsetko je tu nahovno. Mam taky exemplar v rodine, viem o com rozpravam, zaroven registrujem niekolko klonov medzi blogovymi diskutermi vsevedkami.

Tato druha kategoria je rezistentna na dezinsekciu a ine metody odstranovania prebytocneho hmyzu, jednoducho je nutne naucit sa s nimi zit. Nevyhodou je, ze v starobe su casto senilni, nevedia sa o seba postarat. Preskakuje im z toho, co vsetko o zivote poculi a citali a pritom z toho neprezili ani prd. Doporucujem pristupovat v tomto obdobi s laskou, je tu sanca spravne formulovaneho zavetu a vacsi priestor pre sebarealizaciu zivocichov prvej kategorie.

12 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Nejako divno pises, vobec ti nerozumiem, aspon pica, alebo kokot si mohol napisat, ked uz kategorizujes.

Anonymný povedal(a)...

grga je dnes za inteligenta, lepšie by to ani mixer nenapísal , niečo sa stalo.

Anonymný povedal(a)...

LOL, Maia, si ma rozosmiala :-)

Anonymný povedal(a)...

Mozno sa iba ozvalo skryte schizofenicke ja, ktore nepozname. :-)

Unknown povedal(a)...

kurva, do pici, prestante si zo mna srandu robit, kym vam pekne vravim! .-)

Anonymný povedal(a)...

Ty si zacal. :-)

Anonymný povedal(a)...

notak do pici, co je to tu ?!
*-))

asi si radsej pri pohari lacneho merlotu pomeditujem, do ktorej kategoria patrim ja..
mozno aj testament zacnem pisat..
Grgovi dik za tip..

Anonymný povedal(a)...

kurva a ja uz som zhumplovany teraz, mame jednu a ja bych chrapal...

Anonymný povedal(a)...

diky,diky. Ako nahodny zahranicny student konecne zistujem preco som vkuse taka nasrata a nespokojna. Som sa celu mladost zabijala a teraz si len citam. Terapia grgovymi postrehmi rozjasnila svetlo nad zahadou.

Anonymný povedal(a)...

pekne.

ked 'ti druhi' tvrdia nieco, co sa nijako neda dokazat [ze vedia o zivote vsetko, etc.], tak su kokoti.

ked grga tvrdi, ze jedine spravne je to, co si mysli on, a rovnako sa to neda dokazat, tak je co?

a predtym, nez mi poradite, ze ho nemam citat, oznamujem, ze sem chodim podjebavat, rovnako ako grga s baluchom ;-)

Anonymný povedal(a)...

včera som v divadle SND! počula niekoľkokrát nahlas slovo kokot zo scény a čo na potešilo ešte viac " apartné aranžované sújebie" - to ako že skupinka jebákov - toto slovné spojenie som nepoznala, tak som si na Vás všetkých spomenula, že by sa Vám tam intelektuálom páčilo, bolo to samozrejme o manželovi - K...ovi.a o inom. wqw

Terra povedal(a)...

tiez som si oci pretret musela pri tomto clanku...sentimenti? neblaznite:D