16.6.06

Provokater

Jej neistota sa dala v ten den krajat. Sedel som s nou na obede vo firemnej samoobsluznej restauracii. Mal som provokacnu naladu robit napriek. Vsimla si, ze nemam oci len pre nu a snazila sa zaujat.

Nieco rozpravala, ja vsak jednym uchom dnu, druhym von. Cumel som na zadok novej, tvojtyzdnovej kolegyne. Vedela kam pozeram.

Sucho mi oznamila:
„Ma frajera. Vaznu znamost.“
Nachvilu som odlepil oci z tych pologul, pozrel jej do tvare a s usmevom odvetil:
„Kazdy jebak je vytlacitelny.“
Oci sa mi vratili na predosly ciel.

Vystrelila najtazsi patron toho dna:
„Pod so mnou v lete na dovolenku. Na Korfu.“
Jej navrh som nechal vysat vzduchotechnikou do poslednej slabiky aj s kuchynskymi vyparmi. Kochal som sa v jej nedockavosti na moju odpoved.
Velmi sustredene som sa jej spytal, tentokrat neodtrhnuc zrak od objektu mojho zaujmu:
„Nevies ako dlho su spolu?“

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Sviniar! Na kazdeho raz dojde, zvlast ak je to chlap. Hehe.

Anonymný povedal(a)...

stary dobry grga :-)

Anonymný povedal(a)...

:))

Anonymný povedal(a)...

stary dobry Grga, liznuty matkinovym syndromom, ale na tie pologule mas trademark.
.-))

Anonymný povedal(a)...

..skoro som zabudol dychat!! :)

Anonymný povedal(a)...

Kokos, prečo si myslím, že si niekto, koho tak strašne chcem a tak strašne nenávidím??? :))