1.6.06

Nocna mora

Niekolko krat som sa v noci zobudil, dopoteny ako po sexe v saune. Nador na mozgu sa mi prisnil. Moj vlastny.

Sny si vacsinou nepamatam, ale tento stal za to. Najskor mi na hlave vyholili len take mapy a robili rozne vysetrenia. Chapavy lekar mi rovno oznamil: „Tumor.“

Snivali sa mi uz vacsie chujoviny, rozne krvaky, horory a ine prihody, ktore ked som rozpraval kamaratke snarke, tak mi vestila vymretie celej rodiny do piatich dni a podobne „pozitivne“ predpovede.

Smola dnesnej noci bola, ze som niekedy minuly tyzden cital rano na hajzli skripta zlozene z bulvarnych platkov, kde pisali o cloveku, ktory si rakovinu vsugeroval a potom ju naozaj dostal. Toto sa mi skombinovalo s mojim snikom a bol posraty a prebraty.

Hlavou som parkrat buchol o stenu, nech tie sproste myslienky vytrasiem. Nepomohlo. Tak som isiel behat okolo priehrady. O pol stvrtej rano. Uz je lepsie, prechladol som, rosa bola, smyklavo, obcas nejake kravske lajno pohodene, ktore nebolo po tme vidiet, takze nemam na sny naladu.

12 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Kde sa na nete pohnem, same nocne mory. Este, ze som si dala tabletku a zabudla, ze sa v noci moze nieco aj snivat.

Unknown povedal(a)...

dufam, ze nie som ja tvoja nocna mora .-)

Anonymný povedal(a)...

zle sny su strasna vec.. ale horsie je, ked sa zobudis o 4.rano nato, ze sused za stenou bicuje manzelku, a ta vrieska od rozkose.. bizzare.. *-))
*
btw> sa divim, ze to tu estye neokomentoval "moj otec" myslanow.. *-))) ten ma take temy raad.

Anonymný povedal(a)...

grga : Preco? Bojis sa zodpovednosti? Alebo by si bol rad? ;oP

sheik : A zavidis tomu susedovi, alebo jeho manzelke? ;-)

Pecosita povedal(a)...

z tohoto mi vyplyva, ze vo vasej priehrade sa kupu kravy.

Anonymný povedal(a)...

sheik!
a to ja fakt tvoj foto?
bo ja som to nejako totalne nepochopila, s tou tvojou reakciou nanho.
a co robi v zeneve? :-)

Unknown povedal(a)...

myslanow senior taguje clenky diplomatickeho zboru na tie spravne plochy...

o escritor povedal(a)...

kua, sak som vysvetlil ze ide o paranormalny jav, ked otec je od syna mladsi o 2 mesiace.
*-))
a co robi v zeneve?
..stara sa o vošky.. rod - hopsamicae
*-)))

Anonymný povedal(a)...

ta oficina social de teatro to som ja.. len som si nevzmenil nicka..
*
vysvetlujem, aby nedoslo k dalsim nedorozumeniam a paranormalnym javom.
zdar

Anonymný povedal(a)...

No hej, to som si citala
Ale ja bych rada vedela, ako je mozne, aby bol syn od otca o dva mesiace mladsi :-)

Anonymný povedal(a)...

grga, ešte aj ty tu straš s takými snami! Akoby mi vlastné nestačili :o)

Anonymný povedal(a)...

ZZ: boha, to je dlha historia.. aj sa mi obcas zda, ze sa to na mne odrazilo