2.6.06

Problematicky darcek

Dostal som invitation na jednu narodeninovu party. Oslavenkyna ma dobry zadok, kozy akurat do ruky, lenze ma ma totalne v pici. Vlastne nema, to je len moje bezbozne prianie byt v jej mlaskajucej pici.

Klasicky problem, co jej darovat? Fantaziu som nikdy nemal bohvieaku a na zenske zmyslanie este prekladovy slovnik nikto nevymyslel. Malo by to byt dostatocne romanticke, mile, prekvapujuce, originalne ale zaroven s jednoznacnym podtonom - chcem ti ho tam vrazit zlato.

Babo rad.

7 komentárov:

Unknown povedal(a)...

armin, romanticke kurva! ale vypovednu hodnotu to ma spravnu :-)

Anonymný povedal(a)...

a aky je rozpocet?

Unknown povedal(a)...

sheik, ide mi o romaticku jebacku, rozpocet je vedlajsi

Terra povedal(a)...

heh...no ak ta ma tam, kde vlastne chces byt, tak ti romanticka vec s vypovednou hodnotou, ze chces ist ehmm niekam, vuobec ale vuobec nepomoze...je mi luto :D
ale mozes skusit romanticke reci..

Anonymný povedal(a)...

romanticka jebacka!
*-)))
..presne toto romanticke priznanie som chcel pocut..
tak potom nejaky romanticky darcek..
..mozes pripravit vo photoshope nejakz kvetinovy podklad, vytlacit to na ruzovy papier, a jebnut tam text
" POZVANKA NA ROMANTICKU JEBACKU"

ked to zaberie, tak daj vediet *-))
do dolneho rohu daj malym pismom text:
"creativity - play"

Anonymný povedal(a)...

Skus kyticu kvetov ako symbol svojho rozkvitnuteho tulipanu a cd s hudbou, co roztahuje nohy. ;o)

Anonymný povedal(a)...

bodliak :o)