20.6.06

Podmieneny reflex

Nie je mi dvakrat dobre. V noci vsetko vypalilo inac ako malo. Vsetko zle, mne je zle.

Apon poriadne ranajky si robim, vydatne, banickorobotnicke. Cholesterol mi tecie z kutikov ust a z okna sa kocham vyhladom na okolite panelaky. Medzi smetiakmi registrujem bezdomovca, ktory tiez ranajkuje. Priamo z kontajnera, hltavo, nenasytne. Zbytky hadze naspat, pre kolegov, ktori pridu po nom. Dobru chut kolega.

Strapaty, tyzdne neoholeny, siriaci smrad citim aj cez zavrete okna. Hubu si utiera do rukava, do rukava druhej ruky si utiera sople. Otvara dalsi kontajer. Prekvapuje ma, pred chvilou zral priamo z kontajnera na prieskum dalsieho si natahuje rukavice, nechcem si ani predstavit co za sajgon tam musi byt. Jednu rukavicu si vsak stahuje a zacina sa skrabat na hlave v chumacoch vlasovych zlepencov.

Stihol som vysrkat celu kavu, bezdomovec sa stale skrabe. Uvedomujem si, ze v jednej ruke drzim hrncek a druhou sa tiez skrabem na zadku, neviem ako dlho. Ved hovorim, kolega.

7 komentárov:

germa povedal(a)...

kolega, čo nie je môže rýchlo byť :o)

Anonymný povedal(a)...

len sa neutesuj :-)

Anonymný povedal(a)...

A na zadku sa skrabes tiez v chumacoch vlasovych zlepencov? :-)))

maTilda povedal(a)...

suhlas :)) zuzana to zabila. Ludom, ktori su uchylni a predstavuju si temer vsetky informacie prijate inak ako ocami, teraz zaludok poskocil az dakam medzi usi a urputne snazia ho zatlacit naspat dole...

Unknown povedal(a)...

vsetko v pohode, len mi je divne odkial ZZ vie, ze mam brutalne chlpaty zadok?

Anonymný povedal(a)...

ach, duri, ty si taky zmrd (normalne by som sa ospravedlnila za vulgarny slovnik, ale neurobim to, lebo viem, ze ty ho mas rad), ale aj tak ta furt citam.

Anonymný povedal(a)...

ked je rit zasrana, zlepi sa kvalitne aj malo chlpov, netreba byt brutalne chlpaty