27.8.06

Delim sa o potesenie

Po celkom uspesnej noci, aj ked mat hole krize na studenom nocnom vzduchu uz nie je nic pre mna, som sa musel vybrat do obchodu, okrem gul som mal aj prazdne brucho a hladom skapat nemienim.

Z vytahu vystupovala suseda, huli minimalne tri krabicky denne ale aj tak vyzerala dnes horsie ako na picu.
"Pani suseda, coze taka sklesla?"
"Ale, budem babka."
To som sa trochu zarazil, vedel som, ze jej synator napusta manzelku naplno uz par mesiacov a stale bez uspechu. Mala vyskakovat od radosti a zobudit ma malo strielanie sampanskeho. Stihla to vsak rozviest:
"Tehotna vsak nie je nevesta."
Rozhodol som sa ju nenechat v jej ziali, trochu som ju povzbudil:
"Pani suseda, berte to pozitivne. Aspon viete, ze ako matka mozete byt spokojna, vas syn ma vsetko funkcne. Len si chcel otestovat kto je neschopny v manzelstve, ked sa im tych par mesiacov nedarilo a lekari nevedeli poradit."
Usmial som sa na nu, zacapol vytahove dvere a isiel si kupit karton jogurtov. Po ceste som sa este zastavil v potrebach pre dochodcov zadovazit si ladvinak. Mam pocit, ze v taketo doplnky budem musiet zachvilu nosit pravidelne.

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

...sak to - ten ladvinak...A zohnal si? Mam jeden doma:)

Anonymný povedal(a)...

Pocula som, ze krize bolia tych, co stale myslia na peniaze. ;-)

Unknown povedal(a)...

biela beriem jedine v zelenej farbe, pojde mi to k pleti .-)
maia tak to by som bol milionar .-)

Anonymný povedal(a)...

aka nahodicka... zeleny!!! :)

Anonymný povedal(a)...

A nie si? Skoda. ;-)