18.8.06

Rychlokvas

Iggy Pop musi ficat na niecom velmi silnom a navykovom. Zosuvereny dochodca, epilepticke pohyby, ale hudba sa stale da.

Krpci ako ja, ktori dovidia len ked stoja v prvom rade, mohli dianie na podiu sledovat na velkoplosnych obrazovkach. Na obrazovku sa dal poslat textovy odkaz pomocou SMS, pubertalna mladez si vyznavala lasku, dalsi sa dohadovali kde sa stretnu po vystupeni. Online chat pred tisickami ludi. Povedal som si, ze dam Iggymu vediet, ze aj ja som tu.

Zachvilu bezal odkaz:
„Aj Grga Pitic sa tu bavi.“
Iggy mal v pici.

Niekto vsak do minuty poslal inu spravu:
„Grga, kde si nechal miksera?“
My dvaja zaciname byt az nemiestne popularni.

9 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Co tam po Iggym, hlavne ze Grga prisiel :-)

Anonymný povedal(a)...

Vraj krpec...ale poriadne Ta vidno:)

Anonymný povedal(a)...

fajin marketingovy prieskum ;-)

Anonymný povedal(a)...

Tú sms poslal buď mikser alebo melanola, kto iný?:-)

Anonymný povedal(a)...

určite to bola ženská

Anonymný povedal(a)...

ano, bol to niekto iny. tusim som to bol ja :-)

Anonymný povedal(a)...

Na Iggyho mi nesahaj! Hned po Keithovi Richardsovi je to moj najoblubenejsi fetak :)
-
Ako bonus a dokaz toho ze Iggy starnutim krasnie a pritvrdzuje pridavam jedno jeho (skoro) autobiograficke video: http://www.youtube.com/watch?v=9IKgWezcb0Y .)

Anonymný povedal(a)...

tha vidis.. aj ja som sa tam motal, na tom feste, ale bez mobilu, kurva, ani spravu o grgovi som nevidel.... ale s tou mladezou co si vyznava lasku, kurva, ako keby som pocul moje komentare *-)
.. skoda, dal by som si poldeci s grgom, a hned potom aj s mikserom..

Nick povedal(a)...

A uz sa aj priznal ten co to napisal :) A jas om sa na Grgu pozriet nebol, sakra .. teda vlastne na Iggyho! :)