30.8.06

Pomsta

Zla, kruta a bezcitna. To moze byt len zena.
Vyliezla na mna, ze na vrchu bude dnes ona. Tak som ju pozoroval ako sa robi. Jeden, dva, kurva, tri krat v kratkom slede. Pomyslel som si aky som dobry.

Sebavedomie vyssie ako Mount Everest.

Zliezla zo mna. Natiahla si rifle na este mokvajucu picu a zahlasila, ze jej stacilo. Mam ju odviezt domov. Este dodala, ze dnes striekat nebudem, mam vediet za co. Kurva, ako keby som si pamatal vsetko co som vyviedol. Vychutnala si to, ako len mrcha zena vie. Ja a On sme stali nechapajuc, ja natvrdly, on tvrdy.

Sebavedomie nizsie ako Marianska priekopa.

12 komentárov:

Pecosita povedal(a)...

tvrdy a natvrdly? ina dvojka :D

astroboy povedal(a)...

dobreee :)

maTilda povedal(a)...

tož grgoslave nemáš sledovať ako sa žena robí a v rámci svojho hesla hlavne sa spraviť sám a na protejšok sa vykašlať si sa mal posnažiť skôr než z teba zliezla..treba si určiť priority, buď si masíruj ego počtom ženských následných orgazmov alebo si masíruj ten kúsok mozgu kde sa prevalí vo vlne rozkoš z orgazmu ale vlastného...ty si si prioritu určil tak sa nesťažuj :)

Kozo povedal(a)...

Možno akurát čítala Tvoj komentár u Malanoly. Presne ten, kde píšeš, že či sa spraví druhá strana je jej problém.

Anonymný povedal(a)...

...ale musis uznat, ze je fakt dobra ;-)

April povedal(a)...

no, ale mali ste na to obaja rovnaky cas, tak to je potom tvoja chyba, ze ona bola tri krat a ty si to "nestihol" ;)

Anonymný povedal(a)...

pro dobrotu na zebrotu...to mas za to, ze si az prilis dobry, Grga

Pecosita povedal(a)...

anonym: prilis dobry? :D ved ona sa mu zjavne za nieco chcela "odvdacit", tak asi az taky dobry nebol :D kazdemu, co si zasluzi ;)

Anonymný povedal(a)...

a nechcel si nahodou povedat mrška?

germa povedal(a)...

ešte šťastie, že toto nečíta ten môj!

Anonymný povedal(a)...

Preco?

Anonymný povedal(a)...

Ej, Grga, cim som Ta urobil, tym si aj zostal. Tvoj otec