3.8.06

Vsednosti dna

Trysk reci, rozprava rychlejsie ako rozmysla. Trpko-vesely pripad tento cloviecik. Dnes mi namiesto zazelania stastnej cesty povedal:
„Sefe, davajte si pozor na cestach, este sa zahlusite a pride sem vacsi kokot ako ste vy.“
Viditelne tuto vetu niekde pocul a nepouzil ju najspravnejsie.

Usmieval sa na mna a dival sa ako si sadam do auta. Dvere som podrzal chvilu otvorene, pozrel na neho a odvetil:
„Tak kokot odchadza.“
Hlavicka sa mu zatriasla ako zacal premyslat co som mu to vlastne povedal. Synapsy preniesli pozadovanu informacu a osvietilo ho. Rozbehol sa za odchadzajucim autom a vykrikoval:
„Sefe, ja som to tak nemyslel, vy nie ste kokot!“

Nedavno som ho zjebal, ze podava slaby pracovny vykon. Po dvoch dnoch prisiel s ciernymi kruhami pod ocami, ze co konkretne som mal na mysli, nevie oka zazmurit. Nic konkretne, len tak preventivne.

Teraz to tipujem na tyzden bezsennych noci.

7 komentárov:

germa povedal(a)...

každý šéf je predsa kokot, nie?

April povedal(a)...

nie ak su to zeny. ja mam az tri
:((

Anonymný povedal(a)...

Stastnu cestu, ved prsi iba vonku. ;-)

maTilda povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený správcom blogu.
Anonymný povedal(a)...

puella: pomalsich treba dusit vo vlastnej stave, teplo zrychluje pohyb castic :))

Pecosita povedal(a)...

urpimnost sa ceni, nie? ;)

Nick povedal(a)...

Este lepsie :))