13.8.06

Dermatolog

Mala rozpravaciu naladu, tak som ju nechal nech to dostane zo seba von. Po dvoch hodinach pocuvania preco byvaleho uz nechce a ten novy sa nema k cinu som bol na prasky. Na moje pomery som sa jej velmi jemne snazil naznacit vychodisko zo situacie, zdula sa ako koza.

Rozcuchane nervy som si isiel obalit ukludnujucim cholesterolom do mekacu. Ako vzdy po objednavke sa mi mastna slecna snazila nanutit dalsie instantne chujoviny a s mechanickym usmevom sa ospravedlnila, ze polovicu zradla mi donesie, lebo nie je pripravene.

Co som mal na tacke, to som zozral, vysrkal celu kolu, dvom ozratym anglicanom so zdurenym rozkrokom som s radostou vysvetlil cestu do najblizsieho bordelu. Sice som ich poslal do strip baru kde je kazdy fyzicky kontakt zakazany a pevne som dufal, ze im to biletarske hlavohrude vysvetlia. A druha polovica zradla stale nikde.

Isiel som za tou istou mastnicou. Vrstvicka lesknuceho sa tuku na pokozke ziskaneho nad fritezou jej zvyraznovala kontury dvoch jebakov na cele a herpesu na hornej pere. Mala tu drzost opytat sa ma kto ma obsluhoval. Som kludny clovek, tak som jej nevynadal a slusne odvetil:
„Co ja viem, ja len chcem tu francuzsku kokotinu co mate v akcii.“
Vypulila na mna oci, tento rychly mimicky pohyb sposobil odlivovu vlnu tuku na tvari, zrazu mala celkom peknu matnu plet.

14 komentárov:

Pecosita povedal(a)...

lol. otazka znie: dostal si to zradlo nakoniec, alebo nie?

Unknown povedal(a)...

Pecosita ani tak nebolo ani tak nesmie byt, aby Grga nemal co do huby polozit

Puellita ano, strasne rad ich vytlacam v ramci predohry

lemuel povedal(a)...

inak ale dermatologia je velmo tazky odbor: ak je to suche - navlhcit, ak je to mokre - vysusit, a ak mate pochybnosti - vyrezat.

Anonymný povedal(a)...

Co je mekac? Akoze bufet, kde robia fajku?

Pecosita povedal(a)...

tak toto je gol, balit chlapa na jebaky ;)

Unknown povedal(a)...

maia dnes si za sedlaka so slamou v topankach? :-)

germa povedal(a)...

čo je to jebák?

Anonymný povedal(a)...

maia: A vies ze nie si daleko od pravdy. Jedna bratislavska legenda hovori o velmi divokej party v nemenovanom bufete siete McDonalds, kde po uzavierke najninizsie postavene predavacky oralne uspokojovali top manazerov predajne (to su ti uhroviti mladici s kravatou) Uz tam maju dokonca aj agitacny transparent, ktory plne vystihuje ducha ich firemnej politiky "Kde inde sa moze stat predavac veducim restauracie" ;)

Anonymný povedal(a)...

grgac : "Mam tisic tvari, mam tisic mien. Som iluzia, alebo inspiracia. Kto si, co vyberie." :-) Nehovor mi, ze nepoznas tento moj na nete uz otrepany slogan. :-)

germa : Jebak je chlap, ktory stale inych (ine) jebe. Obrazne, alebo doslova. :-)

bezo : Vidim, ze teba som inspirovala, aby si zalovil v pamati naroda. :-) Diky, aj som tusila, ze takto nejako tato divna zlto-cervena institucia, v ktorej sa neda chutne najest, funguje. :-)

bunciwz

germa povedal(a)...

a grga sa dopracoval k hovorkyni
:-)
Aj ja chcem hovorcu!!!!!!!!!

Anonymný povedal(a)...

Kludne. Staci povedat. :-)

germa povedal(a)...

maia, milujem ťa:-)

Anonymný povedal(a)...

Aj ja ta milujem. :-) Mozes mi dat rozpis okruhu, na ktorom chodis komentovat? Ten moj najdes na mojej stranke. Vies, budeme sa takto super doplnat a ked nie, aspon sa potesime vzajomnym citanim. ;-) Ozaj, mas nejaky nick aj na station?

germa povedal(a)...

maia, som všade:-)
Akú station myslíš? ja som z tých blbších.