14.8.06

Sebaklam

Pondelkove rana hrozia infarktom, este do toho pride telefonat ako dnes a je to vybavene. Tresol som vsetkymi vecami a pobral sa do fitka vypotit zlobu. Nicil som sa, kazda seria do zlyhania. Obocie mi nestihalo zachytavat pot, stekal mi dalej do oci, stipali ma.

Vliezol som do sprchy a pustil ju na plno, len studenu. Ladova voda, rozpalena pokozka sa zvrastuje, slanost zmyva, cicina zmensuje.

Pri odchode kyvnem na pozdrav hlavou ostatnym navstevnikom. Tvarime sa drsne, nikdy sa spolu nerozpravame, nevrlo akceptujeme pritomnost ostatnych jedincov. Kazdy v strede diania, kazdy s nenahraditelnym zivotnym poslanim. Muzi.

5 komentárov:

germa povedal(a)...

grga, ty chodíš do fitka, kde nie sú žiadne baby? neverím.

Pecosita povedal(a)...

ach, krasne...:D

Nick povedal(a)...

Tak to bezi vo fitkach :) Aj ked ja chodievam aj k Lacovi do Fitka a ten pokeca aj, takze pohoda :)

Ale studenou som sa sprchoval vo fitku len raz a teda dolny teplomer ukazoval riadnu kosu...

Anonymný povedal(a)...

ID: chachaaaaa :-)))

Pecosita povedal(a)...

nickie: sak ym vieme, rpeco chodis do fitka :D ked my s charlie chodime po byte polonahe, z toho nic nemas...ale ty neprestavaj chodit hore bez, dobre sa na to kuka ;)