23.8.06

Uprimny insitny umelec

Zastavil som sa na kapurkovu v kubanskom bare. Pol deci za liter. Teda pol deci kubanskeho rumu za tisicku. Dobra cena, este lepsi rum.

Dal som sa s nou do reci. Na sympatie z oboch stran stacilo malo. Jej cena mojho chlastu, mne jej kozy bez podprdy v napasovanom tricku.

Postazovala sa mi na zly svet okolo nej, kazdy ju chce len vytrtkat a nikto to s nou nemysli uprimne. Ona caka princa na koni, mrzko vypocitavo sa na mna usmiala a zistovala cim sa zivim.

Namiesto odpovede som jej zacal opisovat svoje konicky. Kvetnato a bez obalu. Bolo to na nu vsak prilis zhurta, zahrala zdutu a lokal opustila s najblizsim kravatou vyzbrojenym manazerom na vecernom love.

Musi sa nechat, sikovna stetka to bola, nechala si pisat drinky na mna.

7 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

...nerozumiem, ved si bol taky uprimny, ze viac sa uz nedalo...:)

Anonymný povedal(a)...

Tá tisícka bola len za ten jeden poldecák alebo aj s tými jej drinkami?:-)

Anonymný povedal(a)...

A ak tie jej drinky boli ešte navrch k tej tisícke, aspoň budeš druhý raz vedieť, že sa nemáš tak dlho rozkecávať o svojich koníčkoch:-)

Pecosita povedal(a)...

fakt sikovna...to sa musim naucit.

Nick povedal(a)...

Ma talent, darmo :) od prirodzenia urcite ..

Kozo povedal(a)...

Zduta koza. Tak sa mohla dobre mat, keby sa nestipala.

Moje druhe ja povedal(a)...

mimochodom, ten najlepsi poldecak 25 rocneho rumu tam stoji 1300,-... setril si? :-)))