29.8.06

Treba mi stat

Ale nehorazne.
Rano mi zacali lakovat parkety. Po naneseni laku sa po nich bude dat chodit za dve hodinky. Mal som dve alternativy, bud sediet pred bytom na chodbe alebo sa zavriet do izby. Zvolil som si druhu moznost.

Hajzel v zornom poli, par metrov vzdialeny. Mechur na prasknutie. Na parkety sa este hodinu nesmie stupit. Keby som tu aspon nejaky kvetinac mal. Tiez hovado logam kavu, ked dobre viem, ze po nej musim okamzite curat.

Von oknom som uz grcal, vsetko je prvy krat, budem aj stat.

9 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

to curanie von oknom...este sa da. Len daj pozor, ked na Teba pride "velka", aby si sa nezatuzil opriet, ked budes sediet na parapete s prdelou vonku

Anonymný povedal(a)...

Veď je to normál, aj Slota tak čural, aj Waldemar. A Ty môžeš o to kľudnejšie, že Tvoje foto v akcii nebude zajtra v NČ.

Pecosita povedal(a)...

mal si ist cakat do krcmy :)

Anonymný povedal(a)...

Hehehe a ako to skoncilo? Kde najdem to foto curajuceho grgica? :-)

Anonymný povedal(a)...

mal si si dat PVC a nerobit machra s parketami. To by si mohol nastat aj na ne a az by to vyschlo a vypachlo nikto by nic nezbadal. Skus nastat na take parkety...

Anonymný povedal(a)...

TO anonymous: Ty si určite podlahár, keď sa tak vyznáš:-)) A nemal by si tu radiť, že sa má Grga vyčurať na parkety, lebo ako ho poznám, bude chcieť vyskúšať, čo to s nimi spraví. A keď spraví, uplatní reklamáciu na firmu. A keď nevybavia k spokojnosti, začne trénovať golf na balkóne. Tak bacha, máš na svedomí následky svojich blbých rád:-))

germa povedal(a)...

najväčším umením by bolo trafiť si rovno do úst a máš postarané. Uľavíš si a súčasne podstúpiš aj urinoterapiu.

Anonymný povedal(a)...

nuž dobre sa vychcať je v niektorých kricitkých prípadoch lepšie ako sex :D

Anonymný povedal(a)...

Ja som zatial stal iba z balkona a zo schodov. A zo strechy. A z lesenia. A z kostola.