8.8.06

Klin sa klinom vybija

Nechcela mi strasne dlho dat. Mala problemy s tym, ze ju chcem len pretiahnut, ona musi citit nieco viac. Zas zenska, ktora veri, ze chlap, ktory ju vytrtka s nou ma len dlhodobe plany.
„Musis ma chciet za frajerku ak chces so mnou spavat.“

Moju odpoved pre mna s jednoznacnym podtextom, ze hrat na lasku to urcite nebudem, si vylozila po svojom a vrhla sa mi okolo krku. Kazdy pocuje co chce pocut.

Po prvom cisle zacala plakat, neznasam ked baby revu. Ospravedlnovala sa, ze sa citi ako obycajna stetka. Neviem co sa ma to napadlo, ale zacal som plakat aj ja. Prekvapene na mna zizala, tak som sa jej vyspovedal, ze mi je luto, ze som taka svina bezcitna a zneuzivam jej citove rozpolozenie len aby som ju prekotil.

A takto sme pokracovali do rana bieleho - jebali a plakali, jebali a plakali...

12 komentárov:

Nick povedal(a)...

Hehe :) cely vecer az do rana :)

Anonymný povedal(a)...

ste sa uz potrebovali zohriat, ked sa teraz ochladilo :D)

Anonymný povedal(a)...

grga, zlatko :D , mas zvastnu schopnost presne sa vyjadrit ze cloveka az nekde pichne. jebali a plakali, jebali a plakali - suzvuk dusi na pohladanie :DDDD

Anonymný povedal(a)...

Grga, ty si cisty pako! :)

Moje druhe ja povedal(a)...

tomu sa povie "sex cez slzy" :-)

Anonymný povedal(a)...

Mno... vzdy lepsie ako keby sa po prvom cisle zacala smiat :P

Anonymný povedal(a)...

No nejak som nezvladol ten IQ test v komentoch, takze ten anonym som ja :)

Unknown povedal(a)...

bezo na druhy pokus IQ testu ti kto radil? .-)

puellita ja nerad cakam, radsej idem oproti

lemuel povedal(a)...

post coitum omne animal triste, ci tak volajak, kua.

Anonymný povedal(a)...

Strielal som na slepo :D

Pecosita povedal(a)...

to mohol byt clekom zaujimavy zazitok ;)

maTilda povedal(a)...

xaxa, pani vy ste romantička? Ááále kdeže, Roman Tyčka je môj manžel...