5.8.06

Detail

mikser sa konecne zbavil prebytocneho auta. Predal ho jednej babenke. Babenka mlada, veriaca v urcite idealy.

Bol som si ju obzriet pri predavani tovaru. Spravne vyvinuta, aj rici aj cici, na bruchu bez zachranneho kolesa. Pery ma Angelina Jolie hrubsie ale aj tie jej sa dali nazvat masite. Oci nezbedne, povaha nebezbecno vychodnarska, citit plamenomet.

Tanga nemala ani sa v nich neopaluje. Mam skratka pozorovaci talent.

Jej prve auto, nadrzana ako vevericka, zatial len na auto. O par dni maju mat v praci den otvorenych dveri, ak pridem bude mi robit osobneho sprievodcu a poukazuje mi vsetky zakutia. Pridem.

Len keby kurva nemala obhryzene nechty.

13 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Mozno - si ich neohryza sama
rdb

Anonymný povedal(a)...

Nevolá sa náhodou Miša L. ?

Anonymný povedal(a)...

nuž pri tebe by som si asi aj ja začala obhrýzať :o)

Unknown povedal(a)...

germa pri mne aj na nohach

Anonymný povedal(a)...

no neviem, či sa šešte tak ďaleko zohnem :D)
A už ma s tými písmenkami fakt riadne štveš!

Anonymný povedal(a)...

Mas pravdu, germa, tie pismena su na picu - zlozb

Unknown povedal(a)...

vy dve nespokojne, dam vam teda admin heslo do diskusie a mozete mi cistit denne tak 20 spamov na zvacsenie penisu a ine pricoviny co sem chodia, sluzbu si rozdelte podla pracovnej doby

Anonymný povedal(a)...

Pozri, je aj ine vychodisko. Na blog.sk maju nejake picovske vypocty, kde to mas aj s vysledkom pre lenivych. Take sa tu neda dat? ppgsngml - tych pismen stale pribuda a pribuda

Unknown povedal(a)...

puellita k dokonalemu chlapovi len uplne dokonala zenska .-)

Pecosita povedal(a)...

puella: mas u mna sto bodov ;)

Moje druhe ja povedal(a)...

ohryzene nechty - v posteli ziadna levica. ale aspon ti nedodriape chrbat :-)

Unknown povedal(a)...

winettou nie si ty nejak moc informovany?

Unknown povedal(a)...

winettou, ked som ocumoval, tak nemala, letne gumy sedia, okrem ineho